NETVÆRK

Serverdrift

  • Servertjek: Løbende overvågning, sikring af drift og styring af ressourcer
  • Backup: Komprimering, kryptering og opbevaring af data i sikret datacenter
  • Opdateringer: Verificering og installering af opdateringer
  • Branche applikationer: Supportere øvrige IT-leverandører.

Netværksdrift

  • Lokalt netværk (LAN): Switche, bridges, wireless
  • Firewall: Konfigurering, verificering og opdatering, så uønsket og skadelig trafik stoppes inden det lokale netværk
  • Support mellem kunde og ISP
  • VPN forbindelser: Konfigurering, vedligehold og overvågning af  forbindelser til dørtelefon anlæg, videoovervågning eller adgangskontrol.

Overvågning

  • 24/7 overvågning: Løbende overvågning af  kritiske enheder på servere og netværk
  • Supportmonitor og e-mail: Fejl rapporteres til vagten på e-mail samt fysiske overvågningsmonitorer på IT-Kompagnet’s kontorer
  • Aktiv fejlretning: På baggrund af rapporter minimeres driftsforstyrrelser idet potentielle problemer genkendes inden de opstår
  • Hurtig response: IT-Kompagnet reagerer på alle hændelser og løser ofte problemerne inden I opdager dem
  • Læs mere om NVR server og Videoovervågning her

Brugersupport

  • Enheder: Vi supporterer alle enheder, PC, Mac, Mobil, SmartPhone, 
  • Helpdesk: Kompetente svar via RDP eller Teamviewer
  • Support i virksomheden: Udkørende support til jeres lokation
  • Fjernsupport: Fjernstyring af brugerens computer
  • Uddannelse: Smartlåse bidrager og uddanner gerne jeres ansatte til at blive bedre til at bruge jeres adgangskontrol klienter eller videoovervågning.

Find Teamviewer her

Har du brug for hjælp?

Så ring til os på tlf. 70 60 50 00 eller udfyld kontaktformularen.