NETVÆRK
Serverdrift
- Servertjek: Løbende overvågning, sikring af drift og styring af ressourcer
- Backup: Komprimering, kryptering og opbevaring af data i sikret datacenter
- Opdateringer: Verificering og installering af opdateringer
- Branche applikationer: Supportere øvrige IT-leverandører.
Netværksdrift
- Lokalt netværk (LAN): Switche, bridges, wireless
- Firewall: Konfigurering, verificering og opdatering, så uønsket og skadelig trafik stoppes inden det lokale netværk
- Support mellem kunde og ISP
- VPN forbindelser: Konfigurering, vedligehold og overvågning af forbindelser til dørtelefon anlæg, videoovervågning eller adgangskontrol.
Overvågning
- 24/7 overvågning: Løbende overvågning af kritiske enheder på servere og netværk
- Supportmonitor og e-mail: Fejl rapporteres til vagten på e-mail samt fysiske overvågningsmonitorer på IT-Kompagnet’s kontorer
- Aktiv fejlretning: På baggrund af rapporter minimeres driftsforstyrrelser idet potentielle problemer genkendes inden de opstår
- Hurtig response: IT-Kompagnet reagerer på alle hændelser og løser ofte problemerne inden I opdager dem
- Læs mere om NVR server og Videoovervågning her
Brugersupport
- Enheder: Vi supporterer alle enheder, PC, Mac, Mobil, SmartPhone,
- Helpdesk: Kompetente svar via RDP eller Teamviewer
- Support i virksomheden: Udkørende support til jeres lokation
- Fjernsupport: Fjernstyring af brugerens computer
- Uddannelse: Smartlåse bidrager og uddanner gerne jeres ansatte til at blive bedre til at bruge jeres adgangskontrol klienter eller videoovervågning.
Find Teamviewer her